Regulament

1. Ce este iTEC?

iTEC este un concurs național dedicat atât studenților, cât și elevilor pasionați de domeniul IT. Acesta reunește în fiecare an peste 250 de participanți, aducând în contact mediul academic cu cel economic din domeniu prin intermediul companiilor partenere.

Scopul proiectului este acela de a crea un cadru ideal de competiţie la nivel naţional prin probele pe care le propune: Algoritmică, Game Development, UI/UX Design, Cybersecurity, Mobile Development și Web Development.

 

2. Organizatori         

Comitetul de organizare al concursului este format din voluntarii Ligii Studenților din Facultatea de Automatică și Calculatoare. Concursul se va derula cu respectarea prevederilor cuprinse în prezentul document. Termenii şi condiţiile regulamentului, aşa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toţi participanţii concursului. 

Organizatorii îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, aducând la cunoştinţa publicului acest fapt, prin publicarea sa pe site-ul proiectului (https://itec.ro/).  

Organizatorii nu își asumă răspunderea pentru circumstanțele extraordinare care fac imposibilă îndeplinirea unor puncte din regulament.

 

3. Calendarul iTEC 2024

Evenimentul se va desfășura în următoarele etape (există posibilitatea unor modificări în decursul următoarelor săptămâni):

  • 4 martie 2024 - 24 martie 2024 - înscrierea participanților pentru proba de Algoritmică și probele lungi (Web Development, Mobile Development, UI/UX Design, Cybersecurity, Game Development)
  • 30 martie 2024 - prima etapă a probei de Algoritmică
    • 15:00 - participanții accesează link-ul de zoom
    • 15:00 - 16:00 - efectuarea procedurii de verificare a identității
    • 16:00 - 19:00 - desfășurarea probei
  • 6 aprilie 2024 - a doua etapă a probei de Algoritmică (destinată exclusiv elevilor)
  • 5 aprilie 2024 - 7 aprilie 2024 - desfășurarea probelor (Web Development, Mobile Development, UI/UX, Cybersecurity, AI Development, Embedded Development, Game Development)

Detalii în ceea ce privește orarul și locația desfășurării concursului vor fi anunțate în timp util pe itec.ro.

Atenție! Subiectele vor fi date de către companiile partenere a probelor. La toate probele, mai puțin la cea de Algoritmică, este permisă consultarea diferitelor materiale care ajută la rezolvarea cerinței.

 

4. Participanții

Pentru a putea participa la concurs, participantul trebuie să se înscrie completând formularul de înregistrare aflat pe site-ul itec.ro/participant, respectând instrucțiunile afișate.

La orice probă pot participa atât elevi de liceu, cât și studenți înscriși la o structură de învățământ din România.

Participanții înțeleg că organizatorii nu colectează alte date decât cele din formularul de înscriere la concurs, date care:

  • se folosesc în vederea contactării participanților pentru confirmare
  • se folosesc pentru lucruri organizatorice
  • se folosesc pentru diferite statistici.

Participanții care nu respectă prezentul regulament și deciziile oficiale ale juriului, partenerilor și organizatorilor, vor fi excluși automat din concurs​.

 

5. Condiții generale de participare

Participarea la eveniment este gratuită.

Pentru proba de Algoritmică vă rugăm să consultaţi regulamentul specific probei pe itec.ro/page/regulament-algoritmica.

Organizatorii asigură un mediu adecvat de desfășurare a concursului, punând la dispoziție participanților mentori pentru fiecare probă și posibilitatea de a interacționa atât cu firmele partenere, cât şi cu ceilalţi participanţi.

Accesul vizitatorilor în locația unde se va desfășura hackathon-ul, este interzisă pe perioada probelor (după ce se dă start competiției). Participanții vor putea fi însoțiți de către părinți sau cadre didactice până la intrare, iar de acolo echipa de organizare își asumă gestionarea participanților și siguranța lor.

Numele echipelor, precum și numele membrilor săi, alături de un demo al proiectului vor fi făcute publice pe itec.ro, în eventualitatea câștigării unui premiu.

Prin participarea la concurs, participanții își dau acordul pentru a fi înregistrați video și/sau audio și/sau foto pe durata concursului și pentru a li se face publice fotografiile și/sau înregistrările video și/sau audio pe canalele media ale concursului (site: itec.ro, pagina de Facebook: https://www.facebook.com/it.engineering.contest, pagina de Instagram: https://www.instagram.com/itec.ligaac?igsh=b292MGRhYmdqbWhx).

Fiecare echipă este responsabilă pentru propria sa cooperare și lucru în echipă. Organizatorii nu se vor implica în posibilele dispute ale membrilor cu privire la comportamentul, participarea, cooperarea, contribuția lor, sau schimbul de câștiguri sau proprietății intelectuale.

 

6. Jurizarea 

Proiectele vor fi evaluate de un juriu independent, desemnat de către organizatori, din care pot face parte reprezentanți ai companiei sponsor al probei și posibil profesori. Componența juriului va fi decisă după finalizarea înscrierilor, pentru a evita conflictele de interese.

Criteriile de jurizare vor fi comunicate la începutul probei, odată cu înmânarea subiectelor de către reprezentanții companiei sponsor a probei.

Nu pot fi utilizate proiecte existente anterior zilei de desfăşurare a probelor. Se vor crea proiecte noi o dată cu startul probei.

 

7. Proprietatea asupra proiectelor

Echipa trebuie să garanteze faptul că proiectul este și va fi munca proprie a acesteia. Nu pot fi utilizate proiecte existente anterior zilei de desfăşurare a probelor. Proiectul va fi creat o dată cu startul probei. În cazul în care comisia de etică a concursului depistează posibile urme de fraudă, la alegerea juriului, echipa poate fi descalificată. În urma propunerii la descalificare, echipa poate depune contestație, situația fiind reanalizată de către juriu. 

Drepturile de proprietate asupra proiectelor rămân a echipelor care le-au realizat.

Organizatorii încurajează publicarea lor sub licență liberă.

Organizatorii nu își asumă nicio răspundere în cazul în care proiectele realizate în urma concursului folosesc elemente de conținut (texte, imagini, coduri sursa etc.) care încalcă drepturile de autor. Întreaga răspundere aparține celui care a realizat lucrarea.